Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania

Biblioteka MATRIK

 

 

SPIS POZYCJI BIBLIOTEKI MATRIK

TYTUŁ

AUTOR ROK WYDANIA  MIEJSCE WYDANIA  SZTUK
Vademecum Trenera Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK pod redakcją Aleksandry Kuźniak 2010 Kraków 20
Vademecum Trenera II Tożsamość Zawodu Trenera pod redakcją Aleksandry Kuźniak 2012 Kraków 5
Zintegrowane Systemy Zarządzania Wsopomaganie Zarządzania Systemami Standardowymi  Jerzy Łunarski 2011 Rzeszów 2
Trener bez maski David Taylor 2015 Warszawa 3
E-wizerunek, Internet jako narzedzie kreowania image'u w biznesie  Marcin Łebkowski 2009 Helion 4
Psychologia dla Trenerów Małgorzata Kossowska 2008 Wolters Kluwer 2
Podręcznik Coachingu Sprawdzone Techniki Treningu Personalnego  Julie Starr 2011 Warszawa  1
Personnel Management HRM in Action  Derek Torrington, Laura Hall 1987 Cambridge 1
Perswazja w Pracy Trenera Paweł Fortuna  2011 Sopot 1
Public Finance Theory and Practice in Central European Transition Juraj Nemec  1997 NISPAcee 1
Firma w Internecie Poradnik Subiektywny  Tomasz Hipsz 2012 Helion 1
Wywieranie wpływu na Ludzi Teoria i Praktyka  Robert B. Cialdini 2009 Gdańsk 1
Wywieranie wpływu na Ludzi Teoria i Praktyka  Robert B. Cialdini 2007 Gdańsk 1
Zwierzęta Zodiaku w Kulturze Japonii Magdalena Tomaszewska-Bolałek 2007 Warszawa 1
Rozwój Organizacji Poprzez Rozwój Efektywności Pracowników Grzegorz Filipowicz 2008 Kraków 1
Niezwykła Moc Zadawania Pytań Olga Rzycka 2010 Warszawa 1
Zarządzanie Kontraktem Psychologicznym Michael Wellin 2010 Warszwa 1
Studium Przypadku w Praktyce Szkoleniowej Paweł Fortuna  2010 Gdańsk 1
Managing People at Work John W. Hunt 1992 Berkshire 1
Przywództwo  Harvard Business Review 2005 Helion 1
Opisywanie Kwalifikacji Nadawanych Poza Systemami Oświaty i Szkolnictwa Wyższego Gabriela Ziewiec-Skokowska 2018 Warszawa 1
Słownik Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji Stanisław Sławiński 2018 Warszawa 1
Geniusz Biznesu Kreatywne Podejście do Rozwoju Firmy Peter Fisk 2014 Warszawa 1
Rynek Celów Zawrot z Inwestycji w HR Robert Reinfuss 2012 Warszawa 1
Przewodnik po e-learningu  Marek Hyla 2009 Kraków 1
Wykorzystaj Swoje Mocne Strony Marcus Buckingham 2010 Warszawa 1
Przewodnik po MSUES 2.0 Maciej Świeży  2018 Kraków 1
Zarządzanie w XXI wieku Monika Kostera, Martyna Śliwa 2012 Warszawa 1
Słownik Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji Agnieszka Chłoń-Domińczak 2016 Warszawa 1
Trainig to Teach in the Learing&Skills Sector Liz Keeley-Browne 2007 Essex 2
Trzeci Sektor dla Zaawansowanych - Wybór Tekstów Stowarzyszenie Klon 2008 Warszawa 1
Pomarańczowa Rewolucja w Biznesie Adrian Gostick, Chester Elton 2012 Warszawa 2
Uwolnić Potencjał Liderów John Hoover, Angelo Valenti 2009 Kraków 1
Teorie Osobowości  Calvin S. Hall, Gradner Lindzey 1990 Warszawa 1
Słownik podstawowych terminów dotyczących krajowego systemu kwalifikacji dr Stanisław Sławiński 2014 Warszawa 2
 Raport z realizacji polityki uzenia się przez całe życie w Małopolsce WUP 2012 Kraków 1
Współpraca organizacji pozarządowych i administracji publicznej w Polsce 2018, bilans 4 lat Jan Herbst  2008 Warszawa 1
Współdziałanie Warunkiem Odniesienia Sukcesu  Stowarzyszenie Galicyjska Szkoła Zdrowia 2006 Kraków 3
Zapewnienie Jakości Procesu Nadawan8ia Kwalifikacji  Magdalena Dybaś 2015 Warszawa 1
Zarządzanie Kompetencjami  Grzegorz Filipowicz 2014 Warszawa 1
Writers on Strategy and Strategic Management J.I. Moore 1992 Londyn 1
Metody Prowadzenia Szkoleń czyli Niezbędnik Trenera Agnieszka Kozak, Mariola Łaguna 2012 Sopot 1
Filozofia kaizen Jak Mały Krok Może Zmienić Twoje Życie Robert Maurer 2007 Helion 2
Strategic Human Resource Management  Kannneth A. Kovach 1996 Lanham 1
Szkolenia Jak Je Prowadzić by… Mariola Łaguna  2003 Gdańsk 1
The Secrets of Success in Coaching Mick Cope 2010 Great Britain 2
Kometencje Między-kulturowe Sławomir J. Magala 2011 Warszawa 1
Kształtowanie Strategii Szkoleń i Rozwoju Pracowników  Andrew Mayo 2002 Kraków 1
Senso Twórczość  Joanna Heidtman, Piotr Piasecki 2017 Warszawa 1
Systemy zarządzania bezpieczeństwem w przedsiębiorstwie  Jerzy Łunarski  2009 Rzeszów  3
Strategic Management  James C. Craig, Robert M. Grant 1993 London 1
Ocena pracownicza 360  stopni metoda sprzężenia zwrotnego  Peter Ward  2005 Kraków 1
The Coaching Manual  Julie Starr  2011 Wielka Brytania  2
Rozwój zdolności przywódczych  Rosemary Ryan  2010 Warszawa  1
Zarządzanie komunikacją w organizacjach zróżnicowanych kulturowo  Renata Winkler 2008 Kraków  1
The Coaching Secret  Andrew Machon  2010 Wielka Brytania  1
Innowacyjność Przepis na Sukces  Fernando Trias de Bes  2013 Poznań  2
Przewodnik po e-learningu Marek Hyla 2016 Warszawa  2
Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie Józef Penc  2011 Warszawa  1
Zespoły Zarządzające Sekrety ich sukcesów i porażek Meredith Belbin 2009 Kraków  1
Zarządzanie pracownikami wiedzy Thomas H. Davenport  2007 Kraków  1
Kształcenie przez całe życie  Anna Szczucka , Barbara Worek  2012 Warszawa  3
Wolność wyboru  Eliyahu M. Goldratt, Efrat Goldratt-Ashlag 2012 Warszawa  3
Ekonomia i płeć . Pozycja zawodowa kobiet w Unii Europejskiej A.Geske Dijkstra , Janneke Plantega 2003 Gdańsk 2
Profesjonalny coaching . Zasady i dylematy etyczne w pracy coacha Małgorzata Sidor-Rządkowska  2012 Warszawa  1
Efektywne szkolenie. Techniki doskonalenia umiejętności trenerskich  Ieslie Rae 2012 Warszawa  1
Planowanie i projektowanie szkoleń  Ieslie Rae 2006 Kraków 1
Przygotowanie szkolenia. Czyli jak dobry początek prowadzić do sukcesu  Mariola Łaguna , Paweł Fortuna  2009 Gdańsk  1
Doskonalenie strategii Harvard Business Review 2006 Helion 1
Zarządzanie wzrostem przychodów Harvard Business Review 2006 Helion 1
Dziewczyna w Mieście Aniołów  Cathy Yardley 2006 Warszawa  1
Strategia .Wprowadzenie do teorii gier Joel Watson  2011 Warszawa  1
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży Keith Rosen 2011 Warszawa  1
Polityka zarządzania kompetencjami pracowników  Łukasz Sienkiewicz 2013 Warszawa  1
Kompetencje Polaków a potrzeby polskiej gospodarki  Jarosław Górniak  2014 Warszawa-Kraków 1
Raport Referencyjny. Odniesienie Polskiej Ramy Kwalifikacji na rzecz uczenia się przez całe życie do Europejskiej Ramy Kwalifikacji Stanisław Sławiński  2013 Warszawa  2
Przewodnik po Małopolskich Standardach Usług Edukacyjno-Szkoleniowych Maciej Świeży  2012 Kraków  1
Słownik podstawowych terminów dotyczących krajowego systemu kwalifikacji  Stanisław Sławiński  2013 Warszawa  1
Śmiej się i ucz. 95 sposobów wykorzystania humory do zwiększenia efektywności nauczania i szkolenia  Doni Tamblyn 2009 Warszawa  2
Kompendium zarządzania szkoleniami. Praktyczny przewodnik po inwestycjach w rentowność kapitału kompetencyjnego Paweł Kopijer  2011 Warszawa  1
Korporacja 13 Zbigniew Siatkowski  2015 Gdynia 1
Human Resource development  R. Wayne Pace, Philip C.Smith , Gordon Mills 1991 New Jersey  1
Firma rodzinna. Opowieści polskich przedsiębiorców.  Urszula Hoffmann , Maja Jaszewska, Małgorzata Zawadka 2015 Warszawa  1
Era Facebooka  Clara Shih 2012 Helion 1
Atrybuty przywódcy  Harvard Business Review 2006 Helion 1
Fuzje i przejęcia  Harvard Business Review 2006 Helion 1
Marketing  Harvard Business Review 2006 Helion 1
Kobiety i biznes Harvard Business Review 2006 Helion 1
Przywództwo w sytuacjach przełomowych Harvard Business Review 2006 Helion 1
Efektywna komunikacja Harvard Business Review 2006 Helion 1
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów Harvard Business Review 2005 Helion 1
Coaching  Jenny Rogers 2020 Gdańsk 3
Organizacja przyszłości pod.red. Frances Hesselbein 1998 Warszawa  3
Ocena efektywności szkoleń  Peter Bramley 2011 Warszawa  2
Zintegrowane systemy zarządzania  Jerzy Łunarski  2011 Rzeszów  2
Brilliant Coaching  Julie Starr  2008 Wielka Brytania  2
Business Coaching Anne Scoular 2011 Wielka Brytania  1
Mistrzowski coaching Robert Hargrove 2006 Kraków 1
Myślenie statystyczne  Walenty Ostasiewicz 2012 Warszawa  2
Accounting for Managers Graham Mott 1994 London 1
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych Charlene Li  2011 Warszawa  1
Od standardów do jakości szkoleń w Małopolsce  Grażyna Prawelska-Skrzypek, Marek Frankowicz 2011 Kraków 1
Management Consulting  Louise Wickham, Jeremy Wilcock 1999 UK 1
CSR – doskonalenie relacji społecznych w firmie Agata Rudnicka 2012 Warszawa  1
Human Resource Manaement  John Storey 1995 Routledge 1
Coaching and Mentoring  Judith Tolhurst  2006 Wielka Brytania  1
Małż  Marta Dzido  2005 Kraków 1
Coaching, czyli przebudzacz neuronów Maciej Bennewicz  2009 Warszawa  1
Czym nie jest coaching . Prawdy i mity o coachingu  Monika Zubrzycka- Nowak 2010 Sopot 1
 Human Resource Management  H.Graham, R.Bennet  1974 London 1
Human Resource Planning  John Bramham 1994 London 1
TheTheory and Practice of Systematic Personnel Selection  Mike Smith, Ivan Robertson 1993 Wielka Brytania  1
How to conduct training Seminars  Lawrence Munson 1984 USA 1
Brytyjski system finansowy  Alojzy Zbigniew Nowak 1994 Toruń 1
Modelowanie obywatelskich inicjatyw lokalnych  Atlas 2000 Warszawa  1
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych Tom Boydell, Malcolm Leary  2006 Kraków 1
Menedżer jako polityk  Jerry Gilley  2010 Warszawa  1
Menedżer jako lider  Keith Simerson, Michael Venn 2010 Warszawa  1
The Rise and Fall of strategiec Planning  Henry Mintzberg 1994 Wielka Brytania  1
Inwestycja w Kadry  Olgier Konieczny, Rafał Schmidtke 2007 Katowice 1
People Competncies  Nick Boulter, Murray Dalziel  1996 London 1
Planowanie Badania sprawozdania finansowego  David Lindsay 1996 Warszawa  1
Przykładowa dokumentacja robocza rewizji sprawozdań finansowych  Danuta Krzywda  1996 Warszawa  1
Using video in training and education Ashly Pinington 1992 UK 1
Podręcznik zarządzania projektami miękkimi Bartosz Grucza, Marcin, Majewski 2006 Warszawa  2
Kształtowanie nowoczesnych systemów ocen pracowników  Małgorzata Sidor-Rządkowska  2013 Warszawa  1
The 1999 Annual Volume 1 Training  Jossey-Bass Pfeiffer 1999 California 1
Brytyjskie prawo konkurencji  Tadeusz Skoczny 1994 Warszawa  3
The Financial time guide to using and interpreting company Accounts  Wendy McKenzie 1994 Wielka Brytania  2
Asseriveness a working guide Paddy O'Brien 1992 London 1
Od trzeciego sektora do przedsiębiorczości społecznej  Justyna Dąbrowska 2008 Warszawa  2
Zarządzanie kompetencjami perspektywa firmowa i osobista  Grzegorz Filipowicz 2014 Warszawa  1
Ekonomizacja organizacji pozarządowych Możliwość czy konieczność ? Jan Wygnański 2008 Warszawa  1
Dolnośląskie forum polityczne i gospodarcze 2000 Ewa Carr-de Avelon 2000 Wrocław 1
Educational Management Today. A concise dictionary and guide  David Oldroyd, Danuta Elsner 1996 London 1
Akredytacja kształcenia menedżerskiego. Doświadczenia krajowe i europejskie Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej FORUM 1998 Warszawa  1
Web- based training  Margaret Driscoll  1998 California 1
Trzeci sektor w unii europejskiej  Renata Koźlicka 2000 Warszawa  1
The Oxford Dictionary for the Business World  Oxford University Press  1993 new york 1
The Corporate Enviroment  David Farnham 1990 London 1
Learning through simulations  John Fripp  1993 UK 1
Historia firmy Whinney, Murray & Co  Edgar Jones, Jerzy Cieślik  1999 Warszawa  1
The financial handbook of financial manegement  Steve Robinson 1995 London 1
The reality of strategic HRM Michael Armstron Philip Long 1994 London 1
Opinia biegłego rewidenta z zastrzeżeniem – studium przypadków Danuta Krzywda  1996 Warszawa  1
Sales Training. A guide to developing effective salespeople  Frank Salisbury 1992 England 1
Przedsiębiorstwo ekonomii społecznej w środowisku lokalnym Ryszard Skrzypiec, Tomasz Kasprzak 2008 Warszawa  1
E-learning Tools and Technologies  William Horton, Katherine Horton 2003 Kanada 1
Zmiany w kształceni w zakresie zarządzania i bizesu w polsce w latach 1993-1995 Barbara Minkiewicz i Anna Osterczuk 1997 Warszawa  1
Zmiany na rynku edukacji ekonomicznej w Polsce w latach dziewiędziesiątych Barbara Minkiewicz  2001 Warszawa  1
How smart managers and smart companies stay ahfad. The Learning EDGE  Calhoun W. Wick , Lu Stanoton Leon 1993 Wilmington 1

 

 

 



Zasady  udostępniania zbiorów Biblioteki, prowadzonej przez Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów MATRIK

  1. Biblioteka Stowarzyszenia MATRIK jest gromadzona od początku istnienia organizacji w celu ułatwienia członkom  Stowarzyszenia  dostępu do profesjonalnej literatury z zakresu teorii i praktyki zarządzania, psychologii biznesu, metodyki prowadzenia szkoleń, konsultingu oraz dziedzin pokrewnych.
  2. Od dnia 7 grudnia 2019 roku księgozbiór jest obecy na www.matrik.pl
  3. Członkowie Stowarzyszenia mogą bezpłatnie wypożyczać każdą publikację umieszczoną w spisie książek.
  4. Jednorazowo można wypożyczyć maksymalnie 5 pozycji. Czas wypożyczenia książki jest ograniczony do 3 miesięcy. Przedłużenie tego okresu jest możliwe po uprzednim uzgodnieniu z opiekunem biblioteki i pod warunkiem, że inna osoba nie oczekuje na daną pozycję.
  5. Opiekę nad biblioteką sprawuje dr Barbara Marczyńska.
  6. Wybrane pozycje można zamawiać przez pocztę internetową u Koordynatora Biura Stowarzyszenia i odbierać je w Biurze , w uzgodnionym czasie i po wypełnieniu rewersu.  Książki należy zwracać w tym samym miejscu. Członkowie Stowarzyszenia spoza Krakowa mogą zamówić wysyłkę książek przez pocztę lub kuriera (na własny koszt).
  7. W przypadku utraty lub zniszczenia książki przez czytelnika i braku możliwości jej odkupienia, wypożyczający ma obowiązek dostarczenia publikacji o zbliżonej tematyce i wartości. Powinno to nastąpić w ciągu miesiąca od upływu terminu zwrotu książki i po uzyskaniu opinii opiekuna biblioteki o przydatności proponowanej publikacji zastępczej.
  8. Biblioteka jest otwarta na przyjmowanie wartościowych książek i czasopism z dziedzin należących do obszaru zainteresowań zawodowych członków Stowarzyszenia. Publikacje można przekazywać po wcześniejszym porozumieniu się z opiekunem biblioteki.  
  9.   Regulamin biblioteki wchodzi w życie od 20 stycznia 2020 roku tj. momentu podjęcia odpowiedniej uchwały przez Zarząd Stowarzyszenia MATRIK.

 
fb
Zapisz się do NEWSLETTERA:
newsletter
Na stronach internetowych Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK stosowane są pliki "cookies" zgodnie z Polityką prywatności. Zgadzam się