Spotkania
Archiwalne
Narzędzia coachingowe w pracy trenera i pracy indywidualnej 28.02.2019Niezależnie czym się zajmujesz – jesteś trenerem, coachem, managerem lub po prostu
lubisz zrobić czasem coś dla siebie zapraszam na mój warsztat.
Podzielę się doświadczeniem z praktyki trenerskiej i coachingowej oraz narzędziami, które
pozwolą Ci:
- uświadomić sobie jakie zasoby posiadasz, co jest Twoją mocną stroną
- odkryć co jest dla Ciebie ważne
- wyłonić cel i zaplanować działania
- wzbogacić Twój warsztat pracy
Mamy nadzieję, że uda mi się także zainspirować Cię do wykorzystania poznanych
w trakcie warsztatu narzędzi w praktyce.
I cytując Pabla Picassa – „Inspiracja istnieje, ale musi zastać Cię przy pracy” – zaproszę
Cię do pracy właśnie – w grupach i indywidualnej.
Do zobaczenia.
Aneta
OSOBA PROWADZĄCA:
Aneta Gut - praktyk - sprzedaży, coachingu, prowadzenia szkoleń i rekrutacji. Dyplomowany oraz certyfikowany coach ICF ACC oraz certyfikowany trener – absolwentka Szkoły Trenerów MERITUM w Katowicach.
Szkolenia prowadzę od ponad 9 lat, mam za sobą doświadczenie ponad 3 500 godzin na sali szkoleniowej i w pracy 1:1. Pracuję w Dziale Personalnym międzynarodowej organizacji finansowej z wdrożoną kulturą zarządzania z elementami coachingu. Odpowiadam i dbam o rozwój potencjału partnerów biznesowych na różnych szczeblach zarządzania oraz wspieram procesy personalne.
Ważny jest dla mnie element samorozwoju i doskonalenia swoich umiejętności. Czytam i jestem sympatykiem Klubu
Trenerów Zarządzania MATRIK oraz poddaję się superwizji. W pracy trenera i coacha stosuję podejście skoncentrowane na rozwiązaniach, inspirowane praktyką Miltona Ericksona.
Ilekroć podchodzę do jakiegoś zadania lub pojawia się marzenie, przyświecają mi słowa Napoleona Hilla, że
„wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć”
Prywatnie – szczęśliwa żona i mama nastolatek Mai i Darii.
Zgłoś się: i opłać online (wśród tych, którzy opłacą on-line zostanie rozlosowana nagroda)
Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do 27 lutego 2019
Zapraszamy serdecznie
Jolanta Kućka-Fabia
Koordynator Podbeskidzkiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
https://competit.pl/w/1615/
Zapraszamy do śledzenia naszej strony na FB
Temat warsztatu na spotkaniu:
Typy osobowości a trudności - trudny klient, trudny uczestnik, trudny uczeń
Dlaczego z jednymi osobami rozmawia się nam łatwo i przyjemnie, a z innymi nie możemy odnaleźć wspólnego języka? Czy to, że na naszej drodze stają trudni klienci,
trudni współpracownicy, czy też uczniowie, można zmienić? Czy istnieje recepta na efektywną komunikację?
Warsztat na, który serdecznie zapraszamy, będzie odpowiedzią na powyższe pytania.
Uczestnicy otrzymają wiedzę na temat:
- Jungowskich preferencji psychologicznych,
- poszczególnych typów osobowości,
- efektywnej komunikacji dostosowanej do potrzeb rozmówcy , która pozwoli na
rozwiązanie wielu trudnych sytuacji,
- narzędzi, dzięki którym łatwiej zbudują relacje, poprawią kontakt z klientem,
przełożonym, dzieckiem, uczniem i rodzicem,
- samego siebie oraz innych, co pozwoli na większą akceptację i otwartość.
Ten warsztat to odkrywcza podróż do świata, w którym ludzie naprawdę się rozumieją, potrafią dotrzeć do drugiego człowieka, posługują się uniwersalnym językiem, który przebije nawet najtwardszy pancerz.
Dla kogo?
- dla trenerów, nauczycieli, wykładowców, by sprawnie realizowali cele szkoleniowe,
lekcyjne bez obaw o osoby przeszkadzające,
- dla osób pracujących w branży usług, sprzedaży, aby świadomie reagowali na klientów
zdenerwowanych i roszczeniowych,
- dla właścicieli firm, kadr zarządzających, nauczycieli, by potrafili odpowiednio reagować
na sytuacje konfliktowe
Dzięki warsztatowej formie doświadczymy roli wszystkich elementów na własnej skórze.
OSOBY PROWADZĄCE:
Anna Ryszka – certyfikowany trener biznesu, coach, trener mentalny. Pasjonat komunikacji, relacji międzyludzkich i mediacji, trener biznesu.
Przez 15 lat realizująca swoje pasje jako pedagog szkolny, obecnie przekładająca swoją wiedzę i doświadczenie do pracy z młodzieżą, sportowcami, menedżerami, zespołami
pracowników oraz na sali szkoleniowej.
Monika Kosińska – doświadczony i dyplomowany trener biznesu z 10-letnim stażem, coach, mentor, doradca, filolog, przedsiębiorca, prezes. W swojej pracy kładzie
nacisk na relacje, umiejętne słuchanie, konstruktywny feedback i pracę zespołową. Umiejętnie tworzy przestrzeń do pracy i rozwoju dla swoich współpracowników i zespołów. 15-
letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta.
Wspólnie prowadzą projekty szkoleniowe dla biznesu i nauczycieli. Prywatnie przyjaciółki, z głowami pełnymi pomysłów.
Zgłoś się: i opłać online
(wśród tych, którzy opłacą on-line zostanie rozlosowananagroda)
Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do 24 stycznia 2019
Zapraszamy serdecznie!
Jolanta Kućka-Fabia
Koordynator Podbeskidzkiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
https://competit.pl/w/1615/
Zapraszamy do śledzenia naszej strony na FB
Skuteczna kampania na Facebooku w 7 krokach
Tym razem wprowadzimy Was w temat zastosowania kampanii facebookowych do rozwoju marki i własnego biznesu.
Co zyskasz biorąc udział w warsztacie?
- Dowiesz się, do jakich celów może być pomocny Facebook
- Poznasz sposoby na znalezienie i dotarcie do grona klientów na Facebooku
- Poznasz różne rodzaje kampanii facebookowych
- Dowiesz się, jak uatrakcyjnić kampanię poprzez chwytne teksty, angażujące pytania i oryginalne grafiki
- Dowiedz się, jak skalukować koszty ponoszone na kampanię
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności tworzenia dobrej kampanii na Facebooku
Zabierzcie ze sobą laptopy !
OSOBA PROWADZĄCA: Katarzyna Khanna
Absolwentka Journalism with Media and Cultural Studies,Kingston University, Design for Communication, dziennikarka, od wielu lat zajmująca się w marketingiem w mediach społecznościowych. Od 2014 roku prowadzi własną agencję marketingową świadcząc usługi dla firm i instytucji publicznych w Polsce i za granicą. Prowadzi indywidualne i grupowe szkolenia z zakresu wykorzystania Facebooka w biznesie, szkoli pracowników działów marketingowych, podnosząc ich kompetencje zawodowe w zakresie prowadzenia stron firmowych na Facebooku oraz wykorzystania możliwości reklamowych portalu do pozyskiwania nowych klientów i promocji produktów/usług firmy.
Zgłoś się: i opłać online (wśród tych, którzy opłacą on-line zostanie rozlosowana nagroda)
Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do 10 października 2018
Zapraszamy serdecznie!
Jolanta Kućka-Fabia
Koordynator Podbeskidzkiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
https://competit.pl/w/1615/
Drodzy Sympatycy i Członkowie MATRIKa
zapraszam Was na kolejny Podbeskidzki Klub Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK. Tym razem "O budowaniu Marki Własnej" poprowadzi Aldona Kucner
Zapraszamy 29 maja, w godzinach 17:15 do 20:45, zgłaszajcie się poprzez competit https://competit.pl/w/1615/ przyjść może każdy, zaproście swoich znajomych ;
Zaproszenie tutaj: 33_Spotkanie_Podbeskidzkiego_klubu_MATRIK
Drodzy Sympatycy i Członkowie MATRIKA
zapraszam Was na kolejny Podbeskidzki Klub Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK. Tym razem, dzięki Anecie Böhm – Czechowicz będziemy zgłębiali tajniki tworzenia rysunków do naszej pracy.
Zapraszamy 24 kwietnia, zgłaszajcie się poprzez competit https://competit.pl/w/1615/ przyjść może każdy, zaproście swoich znajomych ;)
Szczegóły spotkania w pliku: 32 Spotkanie Podbeskidzkiego klubu MATRIK Bohm .pdf
Miłego dnia,
Jola Kućka-Fabia