Spotkania
Zaproszenia na warsztaty w Małopolskim Klubie Trenerów Zarządzania MATRIK. Kliknij w nazwę wydarzenia, żeby rozwinąć kartę ze szczegółami wydarzenia.
Archiwalne
Spotkanie Małopolskiego Klubu MATRIK Warsztat GRA PODRÓŻ BOHATERA 29.01.2020Miejsce: „Dom Gościnny UJ”, ul. Floriańska 49, Kraków
Koordynator Klubu: Krzysztof Prystupa, kontakt: malopolski@matrik.pl, kom.: +48 606-815-624.
Zaproszenie w formacie PDF (do pobrania): Podróż Bohatera.pdf
Rejestracja: https://competit.pl/zgloszenie/1613/
Drodzy Sympatycy MATRiKa,
Zapraszamy na spotkanie Spotkanie Małopolskiego Klubu MATRIK
Miło nam będzie spotkać się z Wami w dniu 29.01.2020r. w Krakowie.
Rejestracji można dokonać w systemie Competit
Strona wydarzenia:
Formularz zgłoszeń:
http://competit.pl/zgloszenie/1613/
Warsztat "Gra Podróż Bohatera" poprowadzi dr Katarzyna Karksa
- Jesteś ciekawy nowego narzędzia z którym można pracować w różnych obszarach, zarówno grupowo jak i indywidualnie?
- Chcesz zobaczyć jak możesz wykorzystać grę planszową do swojej pracy rozwojowej, coachingowej, doradczej, trenerskiej?
- Chcesz doświadczyć na sobie rozgrywki z wykorzystaniem gry Podróż Bohatera® (demo)?
Zapraszamy Cię na spotkanie z grą Podróż Bohatera® Na spotkaniu zobaczysz jak wygląda nowe narzędzie do pracy metodami coachingowymi.
Będziesz mieć okazję sprawdzić swój dominujący archetyp*
Miejsce: „Dom Gościnny UJ”, ul. Floriańska 49, Kraków
Koordynator Klubu: Krzysztof Prystupa, kontakt: malopolski@matrik.pl, kom.: +48 606-815-624.
Zaproszenie w formacie PDF (do pobrania): Warszat IMPROWIZACJA.pdf
Rejestracja: https://competit.pl/zgloszenie/1613/
Drodzy Sympatycy MATRiKa,
Zapraszamy na spotkanie Spotkanie Małopolskiego Klubu MATRIK
Miło nam będzie spotkać się z Wami w dniu 30.10.2019 w Krakowie.
Rejestracji można dokonać w systemie Competit
Strona wydarzenia:
Formularz zgłoszeń:
http://competit.pl/zgloszenie/1613/
Warsztat "IMPROWIZACJA" poprowadzą Nina Dragosz i Jerzy Pocica.
Będzie to okazja do poznania i wykorzystania technik improwizacyjnych w
celu budowania relacji w zarządzaniu, konsultingu i szkoleniach. Zapraszamy!
Miejsce: „Dom Gościnny UJ”, ul. Floriańska 49, Kraków
Koordynator Klubu: Krzysztof Prystupa, kontakt: malopolski@matrik.pl, kom.: +48 606-815-624.
Zaproszenie w formacie PDF (do pobrania): Trener - rzemieślnik
Rejestracja: https://competit.pl/zgloszenie/1613/
TRENER-RZEMIEŚLNIK,
czyli rzetelna praca u podstaw
Trener: Judyta Gutowska-Siwek
Opis:
W czasach, gdy na komercyjnym rynku szkoleniowym pełno jest showmen’ów i rozmaitych magików estrady, niezwykle trudno jest zdefiniować prawdziwe trenerskie rzemiosło. Trenerem pozornie może być każdy, w praktyce – weryfikuje rynek. Szkolenia obrastają w narzędzia, trener w gadżety, uczestnicy w oczekiwania… Prawda jest jednak taka, że na samym końcu rzetelna praca trenerska sprowadza się do kilku podstawowych elementów, opartych o to, co trener mówi i co robi w trakcie pracy z grupą.
Rzemieślnik nie jest słowem, które wnosi „wow”. Bycie dobrym rzemieślnikiem nie jest też statusem powszechnie pożądanym. Showman czy artysta to już zupełnie co innego. Czy trzeba zostać magikiem estrady, aby zostać docenionym przez swoich odbiorców? Co warto robić dobrze, aby być prawdziwym trenerem-rzemieślnikiem, który w rozwoju swojego rzemiosła jest na dobrej drodze do mistrzostwa?
Celem warsztatu jest zapoznanie z subiektywnym zestawem kompetencji trenerskich docenianych zarówno przez zleceniodawców, jak i uczestników szkoleń. W toku spotkania uczestnicy będą mieli okazję przedyskutować i przećwiczyć wybrane elementy warsztatu trenera.
Program:
- Trener – showman czy rzemieślnik? Marketingowe i praktyczne wprowadzenie do tematu.
- Praca u podstaw, czyli podstawowe elementy warsztatu trenerskiego.
- Jak weryfikuje rynek? Działania doceniane przez odbiorców na różnych poziomach.
- Rozwój rzemiosła – przećwiczmy to, co pozornie najprostsze.
- Drobne zmiany: co warto wdrożyć od razu? Podsumowanie.
Trener:
Judyta Gutowska-Siwek
Z wykształcenia psycholog, z zawodu trener wspierający rozwój kompetencji osobistych i zawodowych oraz certyfikowany coach. Od 2008 roku zajmuje się szeroko rozumianym rozwojem kompetencji, współpracując z różnorodnymi grupami odbiorców i klientami z różnych branż. Posiada szerokie doświadczenie zarówno w pracy grupowej (szkolenia, warsztaty, moderacje i facylitacje), jak i indywidualnej (konsultacje, treningi pracy, coachingi).
Absolwentka Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Szkoły Coachów Erickson College International; specjalistka coachingu godzenia życia zawodowego i rodzinnego, certyfikowany Praktyk NLP i NLP w biznesie; członkini-założycielka Stowarzyszenia 4zmiana.
Jako trener specjalizuje się w tematach sprzedaży, negocjacji i obsługi Klienta – z naciskiem na budowanie odpowiednich relacji interpersonalnych. Ze względu na osobiste fascynacje bliskie są jej również zagadnienia efektywności osobistej, szczególnie w kontekście nowych technologii oraz pracy z własnymi emocjami. Z przekonaniem doskonali także nowe metody pracy trenerskiej – od mocno opartej na doświadczeniu pracy z aktorem po zdalne webinary.
Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia poprzedzającego spotkanie
w systemie Competit http://competit.pl/zgloszenie/1613/
Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 25 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń!
Zapraszam serdecznie
Krzysztof Prystupa – Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
Kontakt telefoniczny i dodatkowe informacje: 606 815 624
lub na adres mail: malopolski@matrik.pl
Pomyśl, kto jeszcze może być zainteresowany udziałem w tym spotkaniu.
Prześlij tym osobom to zaproszenie ;)
Zapraszamy do śledzenia naszej strony na FB: kliknij
Miejsce: „Dom Gościnny UJ”, ul. Floriańska 49, Kraków
Koordynator Klubu: Krzysztof Prystupa, kontakt: malopolski@matrik.pl, kom.: +48 606-815-624.
Zaproszenie w formacie PDF (do pobrania): Zrób webinar
Rejestracja: https://competit.pl/zgloszenie/1613/
ZRÓB WEBINAR - czyli jak zorganizować szkolenie przez Internet
Trener: Magdalena Pierzchała
OPIS:
Webinary, czyli szkolenia prowadzone przez internet stają się coraz bardziej popularną formą przekazywania wiedzy jak również treści marketingowych. Według danych platformy do organizacji webinarów ClickMeeting.com łączny czas webinarów przeprowadzonych do tej pory w 2019 przy użyciu ClickMeeting wynosi 95 lat! W całym 2017 webinary na ClickMeeting trwały łącznie 71 lat.
Webinar pozwala dotrzeć do nieograniczonej liczby uczestników na całym świecie bez konieczności podróżowania czy rezerwowania sali szkoleniowej, co znacznie obniża koszty, zarówno dla uczestników jak i dla trenera. Warto też zwrócić uwagę na aspekt ekologiczny – samochód stoi w garażu, więc nie emituje spalin i nie ma potrzeby drukowania materiałów dla uczestników.
Oczywiście jest i druga strona medalu – podczas webinaru interakcja jest ograniczona i nie każdy temat czy metoda szkoleniowa sprawdzą się w tej formie szkolenia.
Warsztat skierowany jest do trenerów, ktorzy chcą zorganizowac swój pierwszy webinar, ale nie wiedzą od czego zacząć. Podczas zajęć zdefiniujemy pojęcie webinaru, określimy co jest potrzebne, żeby go zorganizować, zastanowimy się jakie wyzwania stoją przed prowadzącym webinar i jak sobie znimi poradzić, a na koniec stworzymy przepis na idealny webinar.
TRENER:
Magdalena Pierzchała
Trener umiejętności twardych w Brown Brothers Harriman – zajmuje się analizą potrzeb na poziomie globalnym firmy, prowadzeniem szkoleń stacjonarnych, webinarow i wideo konferencji, tworzeniem materiałów szkoleniowych oraz zarządza lokalnym zespołem trenerów. W branży funduszy inwestycyjnych pracuje od 2007 roku, od 2009 jako trener z dziedziny księgowości funduszy inwestycyjnych. Dodatkowo ma w swoim portfolio szkolenia objaśniające działanie instrumentów finansowych, mechanizmy fuzji i przejęć spółek międzynarodowych oraz arkusza kalkulacyjnego MS Excel. Od września 2016 prowadzi wykłady w ramach Professional Certificate in International Investment Fund Services – kwalifikacji przyznawanej przez Irish Institute of Banking.
Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia poprzedzającego spotkanie
w systemie Competit http://competit.pl/zgloszenie/1613/
Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 25 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń!
Zapraszam serdecznie
Krzysztof Prystupa – Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
Kontakt telefoniczny i dodatkowe informacje: 606 815 624
lub na adres mail: malopolski@matrik.pl
Pomyśl, kto jeszcze może być zainteresowany udziałem w tym spotkaniu.
Prześlij tym osobom to zaproszenie ;)
Zapraszamy do śledzenia naszej strony na FB: kliknij
Miejsce: „Dom Gościnny UJ”, ul. Floriańska 49, Kraków
Koordynator Klubu: Krzysztof Prystupa, kontakt: malopolski@matrik.pl, kom.: +48 606-815-624.
Zaproszenie w formacie PDF (do pobrania): Strategie kontroli komunikacji z klientem
Rejestracja: https://competit.pl/zgloszenie/1613/
STRATEGIE KONTROLI KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Trener: Marta Poczta
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
- Jakie są trendy sprzedażowe „jutra”
- Czym jest strategia sprzedażowa i co decyduje o jej sukcesie
- Na czy polega przejmowanie kontroli w sprzedaży i kiedy właściwie się rozpoczyna
Jeśli do tej pory żyłaś/-eś w przekonaniu, że :
- Przejmowanie kontroli w sprzedaży jest równoznaczne z negocjacjami
- Sprzedawcy przejmują kontrolę tylko w sprawach dotyczących pieniędzy
- Robią się zbyt agresywni, gdy „mają przejąć kontrolę”
To warsztat, którego opis przeczytasz poniżej, jest właśnie dla Ciebie!
OPIS WARSZTATU:
Warsztat prowadzony będzie w oparciu o najnowsze trendy i badania rynkowe nad skutecznością sprzedażową, przeprowadzone m.in. przez amerykańskie Stowarzyszenie SEC (Sales Executive Council), przy współpracy z CEB (Corporate Executive Board), organizacje, które w 2009 roku, w dobie wielkiego kryzysu gospodarczego na świecie, rozpoczęły gigantyczne badania dotyczące skuteczności w sprzedaży. Wyniki badań, które zostaną zaprezentowane podczas warsztatu, pokażą, jak zmienia się dzisiejszy świat, dokąd zmierza sprzedaż i jaką rolę spełniać powinien współczesny handlowiec, by sprostać oczekiwaniom, coraz bardziej wymagającego Klienta. Dzisiejszy handlowiec zobligowany jest do działania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Składają się na nią: olbrzymia konkurencja na rynku, szybkie tempo sprzedażowe, dostęp do nowych technologii, szkolenia produktowe i sprzedażowe, rotacja personelu, nowe produkty i kampanie marketingowe, oraz kryzys zaufania wśród klientów. Odpowiedzią na powyższe wyzwania jest Nowy Model Wysokiej Skuteczności W Sprzedaży, którego strategię działania, poznają uczestnicy warsztatu.
Podczas trzygodzinnego warsztatu:
- Przedstawione zostaną najnowsze wyniki badań i trendy „jutra” w sprzedaży oraz oczekiwania współczesnego klienta
- Omówimy trzy błędne przekonania na temat przejmowania kontroli
- Zaprezentowane i przećwiczone zostaną najskuteczniejsze strategie przejmowania kontroli w komunikacji ze współczesnym klientem poprzez:
- rozwinięcie zdolności komunikacji dwustronnej
- kontraktowanie przebiegu spotkań i umawianie się na spotkania
- uprzedzanie trudnych sytuacji i zastrzeżeń
- umiejętność identyfikacji i „dostrajania się” do różnych stylów społecznych klientów
- Wyposażymy uczestników w skuteczne narzędzia ułatwiające przejęcie kontroli w kluczowych momentach procesu sprzedaży, uwaga! nie tylko w końcowej fazie rozmowy handlowej, czy podczas finalizacji transakcji
- Odczarujemy sformułowanie: „trudny klient”
Program 3h warsztatu:
- Wprowadzenie do szkolenia
- O strategiach w sprzedaży słów kilka (czym jest strategia i co decyduje o sukcesie strategii sprzedażowej?)
- Ewolucje strategii sprzedażowych vs trendy sprzedażowe „jutra” i oczekiwania współczesnych klientów
- Prezentacja modelu wysokiej skuteczności w sprzedaży w dobie tzw. „profesjonalizacji” klientów
- Praktyczne wskazówki jak i kiedy przejmować kontrolę w komunikacji z Klientem
- Rola komunikacji dwukierunkowej oraz najczęściej popełniane błędy w komunikacji z klientem
- Strategia umawiania, prowadzenia i podsumowania spotkania z Klientem
- Strategia: „Haki na uwagę”
- Strategia „Profilaktyki” przed niechcianym pytaniem/ zastrzeżeniem/obiekcją
- Kto jest kim u „Dużego Słonia”, czyli strategie przejmowania kontroli nad rozmową z różnymi stylami społecznymi w kole zakupowym Klienta
- Arsenał praktycznych wskazówek i narzędzi
- Podsumowanie warsztatu w formie praktycznych wniosków
- Sesja informacji zwrotnej
- Osobiste plany wdrożeniowe uczestników
- Zakończenie
Na warsztat szczególnie zapraszamy:
- trenerów sprzedaży
- doradców sprzedażowych i konsultantów biznesowych
- przedstawicieli handlowych
- Key Account Managerów
- menedżerów zarządzających i kierujących zespołami handlowymi
- szefów sprzedaży
- pracowników działów HR i obsługi klienta
- wszystkie osoby zainteresowane tematyką współczesnej sprzedaży
AUTOR I TRENER PROJEKTU SZKOLENIOWEGO: Marta Poczta
Z wykształcenia filolog (Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na wydziale Neofilologii, kierunek filologia rosyjsko-angielska)), z zawodu trener biznesu, szkoleniowiec, wykładowca na uczelniach wyższych. Doświadczony praktyk sprzedaży, menedżer projektów o skali międzynarodowej. Ukończyła Studia Doktoranckie w zakresie językoznawstwa rosyjskiego na UAM w Poznaniu; Szkołę Trenerów Biznesu Grupy SET; Kurs Trenerów Zarządzania MATRIK. Jest absolwentką Międzynarodowej Szkoły Aspect International Language School w Toronto, Kanada, ukończonej zdobyciem The Certificate of Proficiency.
Ponadto, jest Członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, Koordynatorem Wielkopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Facylitatorem metody Action Learning.
Od 2004 roku aktywnie związana z rynkiem rozwoju i szkoleń. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w pracy przy międzynarodowych projektach i w środowiskach wielokulturowych. W swojej pracy zawodowej współpracowała m. in. z partnerami biznesowymi z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Wielkiej Brytanii. W pracy przy międzynarodowych projektach była odpowiedzialna za wspieranie procesów rozwojowych, rekrutację, szkolenia i wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych, menedżerów ds. sprzedaży, trenerów sprzedaży, kadry kierowniczej. Tworzyła strukturę i standardy pracy w zespołach handlowych, motywowała, kierowała oraz kontrolowała pracę zespołów.
Zajmuje się szeroko rozumianym rozwojem kompetencji miękkich, współpracując z różnorodnymi grupami odbiorców i klientami z różnych branż. Posiada szerokie doświadczenie zarówno w pracy grupowej (szkolenia, warsztaty, sesje coachingowe dla handlowców, szefów i menedżerów sprzedaży), jak i indywidualnej.
Obszary specjalizacji:
- sprzedaż i obsługi Klienta – z naciskiem na „sprzedaż jutra”
- Różnice międzykulturowe w biznesie
- Komunikacja i współpraca w biznesie, również w wielokulturowych zespołach
- Rozwój umiejętności prezentacyjnych (wystąpienia publiczne; autoprezentacja)
- Szkolenia produktowe
- Szkolenia Train the Trainer
- Kreatywne metody szkoleniowe
- Zarządzanie i budowanie efektywnych zespołów
- Rekrutacja - „ Jak zatrudnić Challengera” - nowość
Wszystkie szkolenia prowadzi również w języku rosyjskim i angielskim.
W praktyce trenerskiej jest zdecydowaną zwolenniczką stosowania metod warsztatowych i rozwoju przez doświadczenie. Nieustannie dąży do doskonałości w zakresie oferowanych rozwiązań szkoleniowych. W życiu zawodowym i prywatnym, utożsamia się ze słowami Ernesta Hemingwaya, że „ (…) każdy napotkany człowiek czegoś się boi, coś kocha i coś stracił, ” dlatego podczas warsztatów i pracy z klientem, stawia na indywidualne podejście do człowieka, szeroko rozumianą empatię poznawczą i autentyczną, pozbawioną „sztuczności” relację z drugą osobą.
Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia poprzedzającego spotkanie do godziny 17:00
w systemie Competit http://competit.pl/zgloszenie/1613/
Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 25 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń!
Zapraszam serdecznie
Krzysztof Prystupa – Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
Kontakt telefoniczny i dodatkowe informacje: 606 815 624
lub na adres mail: malopolski@matrik.pl
Pomyśl, kto jeszcze może być zainteresowany udziałem w tym spotkaniu.
Prześlij tym osobom to zaproszenie ;)
Zapraszamy do śledzenia naszej strony na FB: kliknij